Monday 10 December 2012

PENGHUJUNG CINTAKU :(



Awak tipu saya lagi…awak cakap nak setia tapi awak masih curang lagi…hati saya ni betul2 kecewa dengan sikap awak tu…saya dah tak larat nak bersabar dengan kerenah awak tu…saya sedih sangat :'( …saya berharap sangat yang awak dah berubah tapi awak masih tetap macam dulu lagi…mungkin hari ni hari awak sebab dapat mempermainkan perasaan saya…jangan menyesal bila suatu hari nanti orang yang awak sayang curang dengan awak…dan jangan tanya sebab apa dia curang kerana semuanya bermula dengan awak!!! Cukuplah hati saya ni menangis kerana awak…biarlah kali ni saya undurkan diri…mungkin ini pilihan yang terbaik…saya sentiasa maafkan awak tau…tapi maaf kali ini saya dah tak dapat nak beri awak peluang yang ke 3…hati saya ni lembut tak  mampu nak menahan kepedihan yang telah awak beri tu…selamat tinggal shahrul nizam…pergilah kamu dari kamus hidup :'(

No comments:

Post a Comment